Neddle Well-Known Member Mar 7, 2025 #1 Hi, Has anyone successfully downloaded GRT onto a Chromebook?
Greenmist Well-Known Member Supporter Mar 7, 2025 #2 No, don't think it can be done, never managed to get it on a ipad or tablet either I ended up keeping my old windows laptop just for GRT
No, don't think it can be done, never managed to get it on a ipad or tablet either I ended up keeping my old windows laptop just for GRT
Kyle_hill98 Well-Known Member Mar 7, 2025 #3 Greenmist said: No, don't think it can be done, never managed to get it on a ipad or tablet either I ended up keeping my old windows laptop just for GRT Click to expand... I'm useless with technology, however, a friend of mine managed to install GRT onto my MacBook for me using an application called wine
Greenmist said: No, don't think it can be done, never managed to get it on a ipad or tablet either I ended up keeping my old windows laptop just for GRT Click to expand... I'm useless with technology, however, a friend of mine managed to install GRT onto my MacBook for me using an application called wine
trickie Well-Known Member Mar 7, 2025 #4 Kyle_hill98 said: I'm useless with technology, however, a friend of mine managed to install GRT onto my MacBook for me using an application called wine Click to expand... Fantastic news, I’ll try that next week on my Mac Mini
Kyle_hill98 said: I'm useless with technology, however, a friend of mine managed to install GRT onto my MacBook for me using an application called wine Click to expand... Fantastic news, I’ll try that next week on my Mac Mini
Kyle_hill98 Well-Known Member Mar 7, 2025 #5 trickie said: Fantastic news, I’ll try that next week on my Mac Mini Click to expand... Works really well mate Attachments image.webp 222 KB · Views: 23
trickie said: Fantastic news, I’ll try that next week on my Mac Mini Click to expand... Works really well mate
trickie Well-Known Member Mar 7, 2025 #6 That’s just great. I’m relatively new to Mac systems after 40 plus years of MS. However I’m now looking forward to giving it a go. Thanks for the photo
That’s just great. I’m relatively new to Mac systems after 40 plus years of MS. However I’m now looking forward to giving it a go. Thanks for the photo
K kg283 Active Member Mar 15, 2025 #7 Really good bit of software, why buy quickload when this is on offer and does the same job.